Την Τρίτη 3 Μαρτίου 2026 και ώρα 10:15 οι μαθητές των Δ’ και Ε’ τάξεων του σχολείου μας, άνοιξαν τις πόρτες 16 σχολείων της Ευρώπης συγκεκριμένα της Ισπανίας, της Ρουμανίας, της Αλβανίας, της Τουρκίας, της Μολδαβίας και μπήκαν στις αίθουσές τους!!!Και εμείς ανοίξαμε την δική μας και τους υποδεχτήκαμε με μεγάλη χαρά!!! Γνωρίσαμε τους μαθητές αυτών
των χωρών και αυτοί εμάς!!! Μια διαδικτυακή συνάντηση στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος e twinning, στο οποίο συμμετέχει το σχολείο μας!
Ζωγραφιές, τραγούδι, χορό
Αγάπη, φιλία, αποδοχή γέμισαν τις ψυχές μας!!!
Το ταξίδι συνεχίζεται….
Ρήγα Αρετή – Υπεύθυνη του προγράμματος
